Voorwaarden webshop

ALGEMENE VOORWAARDEN Froluk Lifestyle WEBSHOP

 

BTW

Alle producten op deze site zijn inclusief BTW, tenzij expliciet anders aangegeven.

 

 

BETALINGEN

Zodra wij uw betaling binnen hebben, wordt uw bestelling in behandeling genomen.

 

U kunt betalen via Ideal. Als wij de betaling niet binnen een week binnen hebben, laten wij de bestelling vervallen.

 

Wanneer u via iDEAL betaalt, wordt de bestelling direct verzonden aangezien hij dan ook direct betaald is.

 

 

VERZENDING EN VERZENDKOSTEN

Wij versturen bestelling als Basis Pakket via Post NL. Zie http://www.postnl.nl voor de voorwaarden.

 

Standaard-verzendkosten voor pakketjes bedragen het geldende Post NL-tarief voor basispakketten tot 10 kg (2025: € 6,95)

 

Op uw verzoek kunnen wij een bestelling ook aangetekend en/of verzekerd versturen (alleen mogelijk in Nederland). Zie http://www.postnl.nl voor de voorwaarden. Vermeld dit bij uw bestelling.

 

Bij een bestelling met een waarde boven de € 100,- hoeft u geen verzendkosten te betalen.

 

Verzendkosten naar het buitenland kunnen variëren. Wanneer u iets bestelt vanuit het buitenland, zullen wij u voordat we de bestelling versturen, op de hoogte brengen van de verzendkosten.

 

 

LEVERTIJD

Wij streven ernaar dezelfde werkdag zo niet de volgende werkdag te verzenden.

Mocht een product niet voorradig zijn, dan brengen wij u hiervan op de hoogte en zullen we in overleg met u een passende oplossing bedenken.

 

 

RUILEN EN RETOUREN

Wanneer een artikel na ontvangst niet aan uw wensen voldoet, dan kunt u het binnen 7 dagen, mits ongebruikt en in de originele verpakking, gefrankeerd aan ons retour zenden. Wij ruilen het product dan om, of wij betalen u het bedrag van het betreffende product terug (exclusief kosten gemaakt voor verzending).

 

Dit kan alleen wanneer u een kopie van de factuur meestuurt en deze voorziet van uw bank- of giro-nummer. Geef tevens duidelijk aan wat u met het product wilt. (bijv. omruilen voor een andere maat, geld terug etc.)

 

Zorg er voor dat uw retourzending voldoende gefrankeerd is. Onvoldoende gefrankeerde zendingen zullen wij niet aannemen.

 

Bij ruilen of retourneren worden de gemaakte verzendkosten altijd verrekend.

 

Wanneer u een verkeerde bestelling hebt ontvangen (andere maat/kleur dan u besteld heeft) door een fout van onze zijde, dan zijn er uiteraard geen kosten verbonden aan ruilen en retour nemen.

 

U kunt uw retouren of te ruilen artikelen sturen naar het volgende adres:

Froluk Lifestyle 

t.a.v. Retouren Webshop

Van den Boomstraat 28

5521 VT EERSEL

 

 

GARANTIE

Wij selecteren artikelen zorgvuldig op basis van kwaliteit. Het kan helaas soms voorkomen dat een product bij normaal gebruik toch gebreken vertoont*. Mocht dit bij u het geval zijn, neem dan contact met ons op (per mail of telefoon). Wij zullen dan proberen om samen met u tot een geschikte oplossing van het probleem te komen.

 

Uw factuur/pakbon is uw bewijs van aankoop en daarmee ook uw garantiebewijs. Bewaar deze goed. Uw factuur/pakbon wordt altijd meegestuurd met uw bestelling.

 

* Normale slijtage van producten valt uiteraard niet onder de garantie.

 

PRIJZEN EN INFORMATIE

Wij besteden veel zorg aan de informatie op onze website, maar kunnen niet uitsluiten dat soms informatie foutief of verouderd blijkt. Met name de beschikbaarheid van artikelen kan snel veranderen. Daarom zijn prijswijzigingen en typefouten voorbehouden.

 

 

CONTACT

 

Froluk Lifestyle 

Van den Boomstraat 28

5521 VT EERSEL

 

E Froluklifestyle@hotmail.com

 

BTW nr. NL005154869B91

KvK nr. 95471847

© 2025 Froluklifestyle | sitemap | rss